. yo, my brow

Läste här om den nya heta trenden att ögonbrynen ska väck. Kaputt. Bortbortbort! They´re gone! Ni fattar.. Tycker det kan vara ganska fint, på vissa. Helst ska man vara blond eller naturligt rödhårig. Själv har jag ganska bleka bryn naturligt men jag målar dom nästan varje dag. Funderar på att sluta med det. Brukar strunta i det på sommaren för jag tycker man ser lite extra somrig ut. Men det är inte för alla enligt mig!

Och ta inte till rakhyveln! Blek dem hos någon som kan.



No no and ooh yes! (aftonbladet, stureplan)

Kommentarer
Postat av: Carrooouw

Näe, tycker inte det är snyggt alls, det ser så tomt ut. Ögonbrynen blir ju som någon slags "inramning" på ansiktet så det ser bara lustigt ut när man inte ser några..

2009-07-22 @ 19:38:40
URL: http://lifeofcarrooouw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0